Monday, December 27, 2010

Temuduga

Salam.

kembali bersua sambung detik perjuangan.

1 bulan menanti sebuah jawaban,tapi tak terjawab jua.
tunggu lagi. Akhirnya 10 Dis ada panggilan dari Aki.

*sila hadir ke temu duga bersama pengarah pada 13 Disember pukul 9 pagi di RTM. anda antara 8 finalis.

dub dab dub dabb. mau nya tak berderau.
terima kasih Aki. gembira, terkejut pun ada. dapat pegi finale pun okies.

12 Dis 2010 !
membuat persediaan terakhir. blur pulak.
mujur encik Amin saya menemani membeli belah. cari punya cari jumpa sut hitam. saiz ngam-ngam badan saya. hahha :) kena ada style koprat sikit, bukan keparat. membaca bahan dari Internet dan minum air masak banyak.

13 Dis !
Pukul 9 pagi, Ummi kesayangan, adik dan walid teman.
mendaftarkan diri. saya nombor 6. ada 6 jejaka menanti giliran.
semuanya hebat dan ada pengalaman.
ada Amie, Firdaus, Fakhrul, Wan, Aiman, Ramdan.
sorang tidak hadir.oops Pai sorang perempuan.
mereka semuanya sememangnya dj otai,hanya saya zero.

seterusnya,
interview bersama Tuan Pengarah, Encik Haji Mustafa dan Aki.
haha terbelit lidah dan menjawab dengan penuh gembira.
penuh senyuman gementar ;p
tapi redah saja.

Alhamdulillah selesai sudah dan pulang.

* tipis lagi, mereka semua berbakat dan hebat
siapalah saya. yang penting saya sudah lakukan yang terbaik. REDHA !
** saya rasa saya sangat comel bila bersut hitam dan kain labuh.tudung kelabu. sedikit make up yang nipis. saya tampak lebih yakin. lain kali boleh pakai lagi sut itu .

haha :D itu iklan yea.




No comments:

Post a Comment